informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.

Ve smyslu a podle ustanovení § 14 a § 20 d až § 20za zák .č 364/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,ve znění předpisů pozdějších,s odkazem na občanský zákoník č.89/2012 Sb. se poskytuje spotřebiteli (klientů) tato.
 
Pohřební služba Alena Janišíková Český Těšín,informuje spotřebitele,že v případě ,kdy dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke v zniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy(popř.ve způsobů řešení reklamace-zamítnutí reklamace),který se nepodaří vyřešit v zájemnou dohodou,může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému suběktu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů,kterým je Česká obchodní inspekce,
ústřední inspektorát-oddělení ADR ,Štěpánská 15,120 00 Praha 2
email: adr@coi.cz.web : www.adr.coi.cz
 
Postup při reklamaci:
Jakákoliv reklamace na rozsah a kvalitu poskytovaných služeb je vypravitel pohřbu ne jím prokazatelně zmocněna osoba uplatnit osobně do zápisu do 24 měsíců od provedení služby v sídle obstaravatele.U organizátora pohřbu tak může učinit v místě konání smutečního obřadu v průběhu jeho přípravy nebo bezprostředně po skončení obřadu.Takovou reklamaci zaznamená pracovník obstaravatele pohřbu a následující pracovní den její přijetí potvrdí obstaravatel písemně na adresu vypravitele pohřbu.Za oprávněnou reklamaci nelze uznat skutečnost mající původ ve vyšší moci-to je okolnosti nepředvídatelných na vůli obstaravetele pohřbu dotýkající se předmětu plnění dle objednávky ,které mu znemožňují naplnit závazky z objednávky ,např: nařízení pitvy orgány činnými v trestním řízení,zásah státní moci,živelné pohromy,neprůjezdnost silnic,havárie vozidla nezaviněná obstarvatelem pohřbu a pod.